به سایت دنیای سئو و بهینه سازیسایت با بهترین روش خوش آمدید!
ironia

تبلیغات

اینـتر وب

عنوان : درمجالس عروسی جذابتربنظررسید


شما میتوانید با استفاده از تکنیک های شیک پوشی در مراسم عروسی بهترین لباس را برای مجالس عروسی انتخاب کنید.

آيا شما هم از آن دسته خانم هايي هستيد که کمد لباستان پر از لباس هايي است که از هيچ کدامشان راضي نيستيد و هميشه حس مي کنيد چيزي براي پوشيدن نداريد؟ با آنکه بسياري از ما در مورد اکثر چيزهاي زندگي مان بسيار مرتب و منظم هستيم، ولي وقتي نوبت به خريدن لباس و پوشش مي رسد، احساساتي عمل مي کنيم. وقتي چيز خوب و زيبايي پشت ويترين مي بينيم، وسوسه مي شويم و آن را مي خريم بدون اينکه فکر کنيم آيا اين با عناصر ديگر کمد لباسمان همخواني دارد يا نه. رمز اينکه هميشه خوب به نظر برسيد، اين است که کمدتان پر از چيزهايي باشد که به هم مي آيند و با گذشت زمان و عوض شدن مد، کهنه نمي شوند.

به اين فکر کنيد که چه رنگ و استايلي به نوع بدن شما مي آيد و هميشه سعي کنيد بهترين جنس ممکن را بخريد. چون يک دست شلوار مشکي خوب و خوش دوخت، بهتر از پنج دست شلوار متوسط است.

لباس يک دست مشکي براي عروسي زياد مناسب نيست. رنگهاي مجلسي مانند سبزآبي و فيروزه اي يا پارچه هاي طرح دار بسيار زيبا هستند. از رنگ سفيد هم دوري کنيد. اين رنگ فقط و فقط مختص عروس است.
مرکز توجه باشيد

از يک تکه بسيار زيبا و خيره کننده در پوشش تان استفاده کنيد خواه کفش شما يا يک تکه جواهرتان باشد. اگر لباس سنگين و کارشده اي پوشيده ايد يا رنگ لباستان بسيار جذاب است، طلا و جواهر کمتري بيندازيد.
در مراسم عروسي کفشهاي تخت نپوشيد

پاشنه هاي کفش در مراسم عروسي نکته بسيار قابل توجهي است. اما کفشهاي تخت و بدون پاشنه براي لباسهاي رسمي و چنين مراسمي مناسب نيست.

در زير به عناصر استايل و شيک پوشي  که به مد روز و زمان وابسته نيستند و هر خانمي بايد آنها را در کمد لباسش داشته باشد:


پيراهن مشکي کوتاه (LBD):

وقتي نوبت به انتخاب بهترين پيراهن مشکي کوتاه يا همان LBD مي رسد بايد پيراهني را انتخاب کنيد که کوتاه باشد، ولي نه خيلي کوتاه و روي تنتان بنشيند. طوري که وقتي آن را مي پوشيد راحت باشيد و زيبا به نظر برسيد.


کفش تخت باله:

وقتي دلتان مي خواهد از کفش هاي پاشنه بلند رها خلاص شويد و به پاهايتان استراحت بدهيد، کفش باله انتخاب مناسب و شيکي است. اين کفش ها به مد و زمان ربطي ندارند و تقريباً با هر لباسي خوب ست مي شوند. سعي کنيد کفشي را انتخاب کنيد که وقتي راه مي رويد از پايتان درنيايد و درست اندازه پايتان باشد.


بلوز سفيد:

بلوز سفيد و تميز هميشه ما را باطراوت نشان مي دهد و تقريباً با همه چيز مي آيد. مي توانيد آن را با دامن کوتاه تنگ و کفش پاشنه بلند بپوشيد يا آن را با شلوار جين بپوشيد و تيپي معمولي بزنيد.


شلوار جين:

سعي کنيد بهترين جين به رنگ هاي تيره يا معمولي را انتخاب کنيد. گاهي داشتن يک شلوار جين هم کفايت مي کند به شرطي که کاملاً اندازه شما باشد و دوست داشته باشيد هر روز آن را بپوشيد.


 مراسم عروسی- آرایشگاه عروس- آتلیه عروس

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
برچسب ها : لباس عروس ,
بازدید : 61
تاریخ : شنبه 17 بهمن 1394 زمان : 10:54 | نویسنده : ایفانت | نظرات (0)

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش


درباره سایت

فعالیت این وبلاگ در زمینه های مهاجرت,دکوراسیون,عروس می باشد.این وبلاگ با انتشار مقالاتی در زمینه مهاجرت به استرالیا و کشورهای گوناگون و مطالبی در ارتباط با دکور آشپزخانه و یا منزل و حتی کابینت MDF در کنار شماست.همچنین مقالاتی در ارتباط با مراسم ازدواج,آرایشگاه عروس,آتلیه و غیره ارائه میشود.

آمار سایت

آمار مطالب
کل مطالب : 221
کل نظرات : 5
آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 53
باردید دیروز : 14
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 162
بازدید ماه : 550
بازدید سال : 4,723
بازدید کلی : 30,147

اطلاعات کاربری


عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

آرشیو

خبرنامه

براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

جستجو


کدهای اختصاصی