به سایت دنیای سئو و بهینه سازیسایت با بهترین روش خوش آمدید!
ironia

تبلیغات

اینـتر وب

همانطور که آگاهید میتوان گفت از خدمات این اینستیتو آموزشگاه تعميرات موبايل میباشد که در نوع خود و در تمام کشور بی همتا می باشد و سطح بسیار بالایی این آموزش ها دارند.

آموزش تعمیرات لپ تاپ و آموزش تعمیرات موبایل در اصفهان

دوره های حرفه ای آموزش تعمیرات موبایل ، آموزش تعمیرات لپ تاپ،آموزش تعمیرات کامپیوتر،آموزش تعمیرات تبلت،آموزش تعمیرات تلفن همراه و اپل، برای اولین بار توسط بزرگترین آموزشگاه آموزش های شبکه و تعمیرات پارسه در اصفهان و شهرهای کاشان, خمینی شهر, نجف آباد, شهر رضا, شاهین شهر و میمه,مبارکه, آران و بیدگل  و شهرهای دیگر استان اصفهان برگزار می شود  .

آموزش تعمیرات موبایل و لپ تاپ دراستان مرکزی اراک
 معرفی موسسه پارسه

انستیتو انفورماتیک پارسه در سال 88 با اخذ مجوز رسمی به شماره (27689) تاسیس گردید با هدف ارتقای سطح علمی و کیفی تعمیرات فوق تخصصی سخت افزار کامپیوتر و لپ تاپ در ایران شروع به فعالیت نمود.
در راستای رسیدن به این هدف بستر های سخت افزاری و تجهیزات مدرن مورد نیاز را تهیه و در کارگاه های مرکز مستقر نموده است و هیات علمی متناسب و فرهیخته که بهترین تعمیرکاران ایران به شمار می روند را جذب نموده و به  تحقیق در راستای بدست آوردن راهکار نوین تعمیرات تجهیزات الکترونیکی و همچنین انتقال دست آورد ها به متقاضیان اقدام نموده است.

چشم انداز (vision)
این  موسسه در راستای چشم انداز کلی تدوین شده تلاش می نماید با توسعه کمی و کیفی  خدمات خود، بتواند بستری مناسب و مورد اعتماد جهت ارائه تجهیزات تخصصی تست و تعمیر لپ تاپ ،ارائه خدمات تعمیر و بازیابی اطلاعات و آموزش فوق تخصصی تعمیرات سخت افزار در عالیترین سطح کیفی در کشور را به عموم هم میهنان فراهم آورد.

ماموریت (mission):
نظارت و کنترل کیفی و کمی بر فعالیت شعب ،افزایش شعب در سطح کشور ، اطلاع رسانی به عموم هم میهنان و بکارگیری ابزار های نوین فناوری اطلاعات و ارتباطات از جمله مهم ترین ماموریت های این واحد به شمار میرود.

برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه ی آموزش تعمیرات لپ تاپ و آموزش تعمیرات موبایل در سایت پارسه مراجعه کنید.


توضیحاتی در مورد اصفهان

 استان اصفهان

 به علت وجود بافت قدیمی و معماری زیبای شهر اصفهان، خانه‌های قدیمی بسیاری در این شهر وجود دارد. برخی از این خانه‌ها امروزه توسط میراث فرهنگی بازسازی شده و بصورت موزه درآمده‌است. همچنین برخی از این سراهای قدیمی با تغییر کاربری در حال استفاده می‌باشد.

تالار تیموری (موزه تاریخ ملی) به عنوان موزه تاریخ ملی، توحیدخانه به عنوان دانشکده معماری دانشگاه هنر اصفهان و عمارت رکیب خانه به عنوان موزه هنرهای معاصر اصفهان مورد استفاده و بهره‌برداری است. خانه‌های: حاج رسولی‌ها، شیخ الاسلام، خانه مشروطه، حاج مصورالملکی، یداللهی، عاصمی اصفهانی، قدسی، خانه نیلفروشان، مجتهدزاده، حقیقی، داوید (داود)، سوکیاس، مارتا پیترز، پطروس، سرتیپی، منعمیان، وثیق انصاری، بهشتیان، اعلم و قزوینی‌ها از خانه‌های قدیمی و دیدنی اصفهان می‌باشد. همچنین بتازگی بدست زوجی ایرانی و غیر اصفهانی خریداری و بازسازی شده که باعث حفظ و بقای آن گشته‌است. این خانه دارای سابقه‌ای پانصد ساله می‌باشد که ابتدا به عمه شاه عباس تعلق داشته‌است. موقعیت این اثر تاریخی در نزدیکی مسجد جامع اصفهان و حمام شیخ بهایی است که در مرکز بافت تاریخی شهر قرار گرفته‌است

اقتصاد سنتی استان مبتنی بر صنایع دستی چون قالی بافی، ابریشم بافی، قلمزنی، منبت کاری، زری بافی، خاتم کاری، ملیله دوزی، مینیاتور، سفالگری، میناکاری، فلزکاری، فیروزه کوبی، نقره سازی، کاشی سازی، قلمکاری و پولک دوزی از صنایع زیبای اصفهان است که امروزه رونق خوبی نیز در بخش جهانگردی دارد.

صنایع بزرگی چون ذوب آهن، مجتمع فولاد مبارکه، پالایشگاه، شرکت پلی‌اکریل اصفهان و همچنین کارخانه جات متعدد سرامیک و کاشی‌سازی و معادن سنگ و سنگ‌بری از علل صنعتی شدن و اقتصاد قوی استان محسوب می‌شود. از صنایع دیگر استان که می‌توان فهرست وار به برخی اشاره نمود: ظروف چینی، سرامیک، تولید لوازم خانگی، کارخانه تولید سیمان، ورق موجدار، صنایع خودروسازی، صنایع نظامی، صنایع هواپیماسازی، ساخت لوازم و تأسیسات گازی، صنایع مواد غذایی، فراورده‌های لبنی، ریسندگی، نساجی و …می‌باشند.
غذاهای سنتی
در اصفهان غذاهای سنتی بسیاری مورد استفاده هستند که برخی از آنها مربوط به شهرهای دیگر اصفهان بوده‌اند و یا در شهرهای دیگر ایران نیز رواج داشته و دارند. در این میان کباب، بریانی و خورش ماست و حلیم بادمجان و آش شل قلمکار وحلیم وعدس آبگوشت (گوشت ولوبیا) کشک‌وبادمجان و کله جوش معروف‌ترین غذای اصفهان می‌باشند. همچنین سایر غذاهای این شهر عبارتند از: باقالی ذرت (خوراسگان)، آش سماق، کله جوش که از غذاهای ایلات اصفهان است، سرگنجشکی، کوکو قندی، قیمه ریزه، آش ماش و قمری، یخنه ترش، ماش و زردک، اوماج سرکه و چغندر، نخود آب، کوفته برنجی.

مقالات پارسه

صفحه‌نمایشی که ایسوس در محصولات جدید خود به کار گرفته، کیفیت فوق‌العاده بالایی داشته و با نمایش عمیق و دقیق رنگ‌ها و البته وجود تکنولوژی Eye Care، می‌توانند یکی از بهترین محصولات خوش‌قیمت بازار به حساب بیایند. سازندگان سعی کرده‌اند سه حالت مختلف را در این لپتاپ قرار دهند تا کاربران بتوانند متناسب با نیاز خود از آنها استفاده نمایند. حالت اول که Vivid Mode نام دارد، به کاربران اجازه خواهد داد تا صفحه‌نمایش را برای مشاهده‌ی تصاویر و یا فیلم، بهینه نمایند. حالت‌های Manual و Normal نیز به ترتیب برای تنظیم دستی نور و کنتراست صفحه‌نمایش، و استفاده‌ی عادی از کامپیوتر، قرار داده شده است.

ایسوس سعی کرده تا با استفاده همزمان از تکنولوژی‌های SonicMaster و AudioWizard در کنار یکدیگر نیز تجربه‌ی صدایی فوق‌العاده با کیفیت و بی‌نظیر را برای کاربران رقم زنند. خنک‌ ماندن لپتاپ، یکی از مواردی است که همواره کاربران در مورد آن دغدغه دارند. ایسوس نیز به خوبی این موضوع را درک کرده با به کارگیری تکنولوژی IceCool در محصولات جدید خود، مدعی شده که می‌تواند دمای لپتاپ را بین 28 تا 35 درجه‌ی سلسیوس نگاه دارد.

استفاده از باتری‌های لیتیوم-پلیمری در محصولات سری X نیز از دیگر نکات مثبتیست که در مورد این لپتاپ‌ها می‌توانیم به آنها اشاره نماییم. طبق گفته‌ی سازندگان، این باتری‌ها با قابلیت بیش از 700 بار شارژ شدن به صورت موثر، عمری 2.5 بار بیشتر از دیگر باتری‌هایی که در لپتاپ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، خواهد داشت.

خدمات ما آموزش تعمیرات لپ تاپ در اصفهانمی باشد .

در ضمن موسسه پارسه تنها نماینده انحصاری mrt lab در ایران می باشد.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
بازدید : 101
تاریخ : شنبه 14 اسفند 1395 زمان : 16:38 | نویسنده : ایفانت | نظرات (0)

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش


درباره سایت

فعالیت این وبلاگ در زمینه های مهاجرت,دکوراسیون,عروس می باشد.این وبلاگ با انتشار مقالاتی در زمینه مهاجرت به استرالیا و کشورهای گوناگون و مطالبی در ارتباط با دکور آشپزخانه و یا منزل و حتی کابینت MDF در کنار شماست.همچنین مقالاتی در ارتباط با مراسم ازدواج,آرایشگاه عروس,آتلیه و غیره ارائه میشود.

آمار سایت

آمار مطالب
کل مطالب : 221
کل نظرات : 5
آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 3
باردید دیروز : 9
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 352
بازدید سال : 4,525
بازدید کلی : 29,949

اطلاعات کاربری


عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

آرشیو

خبرنامه

براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

جستجو


کدهای اختصاصی