به سایت دنیای سئو و بهینه سازیسایت با بهترین روش خوش آمدید!
ironia

تبلیغات

اینـتر وب


از کجا بفهمیم لوازم زیباسازیمان خراب شده است؟

معمولا خانم‌ها در بیرونانداختن لوازم زیباسازی به شدت تنبل میباشند و گاهي خساست

درمی آورند، اما باید بدانید که لوازم آرایشی هم مثل مواد غذایی تاریخ

انقضا دارامیباشند و استفاده ی آنها پس از تاريخ معين گردیده مشکلاتی تولید می‌کند كه بعضی اوقات

خطرناک‌تر از مواد غذایی است. همانطور که سطل ماست تاریخ مصرف گذشته را فورا دور می‌اندازید، لازم است هرچند ماه یک بار سراغ لوازم آرایشی‌تان هم بروید و کهنه‌ها را دور بیندازید؛ یادتان باشد زیبایی تاریخ ندارد ولی محصولاتی که به سلامت و زیبایی شما کمک می‌کنند تاریخ مصرف دارند.

تاريخ مصرف را فراموش نكنيد
لوازم آرایشی، عطرها و کرم‌های پوستی که تاریخ مصرف‌شان سپری شده باشد و همچنان استفاده شوند، احتمال بروز التهاب و عفونت را در شما افزایش می‌دهند. محققان علت بروز این مشکل را وجود هوا و باکتری در این محصولات می‌دانند. لوازم آرایشی که استفاده چندمنظوره دارند مثل فرچه‌هایی که رژلب یا سایه را روی پوست پخش می‌کنند، می‌توانند اثرات این پدیده را تشدید کنند چون میکروب‌ها را بین پوست لب و چشم‌ها منتقل و ایجاد آلرژی و حساسیت را تشدید می‌کنند. جالب است بدانید ۶۰ درصد بانوانی که دچار آلرژی و حساسیت شده بودند لوازم آرایشی خود را به دوستان‌شان قرض داده بودند.

کرم‌پودر تاریخ گذشته ، عامل جوش و آکنه
اگر در کرم‌پودرتان را هنوز باز نکرده‌اید، می‌توانید تا 2 سال آن را نگه دارید اما بعد از باز کردن، باید نهایتا بین 6 تا 12 ماه از آن استفاده کنید، چراکه بعد از این تاریخ دیگر قابل استفاده نخواهد بود.

همچنین یادتان باشد کرم‌پودرهای خود را دور از فضاهای مرطوب(مثل حمام)، گرم و پر نور نگهداری کنید چون این محیط‌ها رشد باکتری‌‌ها را بیشتر می‌کنند و باعث می‌شوند کرم‌پودر و به طور کلی تمام لوازم آرایشی شما سریع‌تر فاسد شوند.

از کجا بفهمید فاسد شده ‌است؟
 از نشانه‌های انقضا تغییر بو یا رنگ کرم‌پودر است، در این حالت ممکن است مصرف کرم‌پودر باعث ایجاد حساسیت و آکنه و جوش شود. یادتان نرود وقتی رنگ کرم شما کمی تغییر کند نشان می‌دهد که فاسد شده‌ و دیگر قابل استفاده نیست.

اگر نمی‌خواهید چشم‌های‌تان قرمز شوند
اگر چشمانی حساس دارید یا به سلامت چشم‌های‌تان اهمیت فراوانی می‌دهید و نمی‌خواهید قرمز شوند یا به خارش بیفتند هر 3 ماه یکبار سایه چشم‌تان را عوض کنید هرچند سایه‌ها تقریبا فرمولی شبیه باقی پودر‌ها مثل پنکیک و رژگونه دارند ولی از آنجا که با حساس‌ترین قسمت بدن سروکار دارند بنابراین انتقال باکتری‌ها به آنها و بعد سرایت‌شان به چشم می‌تواند بسیار خطرناک باشد.




امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
بازدید : 103
تاریخ : یکشنبه 22 اسفند 1395 زمان : 18:48 | نویسنده : ایفانت | نظرات (0)

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش


درباره سایت

فعالیت این وبلاگ در زمینه های مهاجرت,دکوراسیون,عروس می باشد.این وبلاگ با انتشار مقالاتی در زمینه مهاجرت به استرالیا و کشورهای گوناگون و مطالبی در ارتباط با دکور آشپزخانه و یا منزل و حتی کابینت MDF در کنار شماست.همچنین مقالاتی در ارتباط با مراسم ازدواج,آرایشگاه عروس,آتلیه و غیره ارائه میشود.

آمار سایت

آمار مطالب
کل مطالب : 221
کل نظرات : 5
آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 8
باردید دیروز : 9
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 357
بازدید سال : 4,530
بازدید کلی : 29,954

اطلاعات کاربری


عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

آرشیو

خبرنامه

براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

جستجو


کدهای اختصاصی