به سایت دنیای سئو و بهینه سازیسایت با بهترین روش خوش آمدید!
ironia

تبلیغات

اینـتر وب

باحالترین آبشارهای جهان کدامند؟

 هیچ عارضه‌ای دردنیا به اندازه آبشارهای محدودکننده و دلفریب وجودندارد. غره گردباد گونه از خوردن جریان‌های سریع آبی که از طولی بلند به سوی پایین سقوط کرده و در مسیر حرکت مانع های پرتگاه‌های وحشت آوری را پوشش می دهد.چیزی که دربقیه ی خواهیم خواند گلچینی از چند آبشار مشهور جهان می باشدکه به دلیل برخورداری از ظاهر و نمایی زیبا، همه ساله میزبان جمع کثیری از گردشگران هستند.

 

آبشار یوسمیت، کالیفرنیا

ارتفاع این آبشار سه دهنه از قله تا انتها،‌دو هزار و 425 فوت است. این آبشار به خودی خود دلفریب و اغواکننده است. اما این صخره‌های گرانیتی و درخت‌های عظیم‌الجثه سکویا هستند که اطراف آن را محاصره کرده و آبشار را به یکی از برجسته‌ترین مناظر طبیعی آمریکا تبدیل کرده‌اند. دره یوسمیت که این آبشار در آن جاری است. از هر سو دارای نمای مناسب برای تماشای کامل آبشار است. علاوه بر آن تجهیزات خدماتی رایگانی همچون اتوبوس‌های تندرو در محل مستقر شده‌اند که در عرض 20 دقیقه تمامی مناطق دره یوسمیت و آبشار آن را به بازدید‌کنندگان نشان می‌دهند.

 

 

زیباترین آبشارهای جهان کدامند؟

 

 

 

آبشار ویکتوریا، زیمباوه و زامبیا

آبشار ویکتوریا با ارتفاعی نزدیک به یک مایل که تقریباً دو برابر آبشار نیاگارا می‌باشد از توده عظیم جریان آبی برخوردار است که در هنگام برخورد به دریاچه یا استخر زیرین آبشار آنچنان پراکنده می‌شوند که در روزهای معمولی حتی تا فاصله 30 مایلی نیز قابل رویت هستند.

 

از دیگر دیدنی‌های نهفته در اطراف آبشار جمعیت حیات‌وحش آن بوده و در اغلب مواقع می‌توان حیواناتی همچون بابون، فیل و اسب‌های آبی را در اطراف آن مشاهده کرد.

 

دو روش برای بازدید از این آبشار وجود دارد که اولین آن سفری آبی از رودخانه زامبزی بوده که به ویکتوریا منتهی می‌شود و راه دوم نیز چرخ‌زدن در آسمان آبشار با هلیکوپتر و مشاهده کرگدن‌هایی است که برای آب‌تنی خود را به بستر دریاچه ویکتوریا می‌رسانند.

 

 

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
بازدید : 48
تاریخ : چهارشنبه 19 آبان 1395 زمان : 16:38 | نویسنده : ایفانت | نظرات (0)

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش


درباره سایت

فعالیت این وبلاگ در زمینه های مهاجرت,دکوراسیون,عروس می باشد.این وبلاگ با انتشار مقالاتی در زمینه مهاجرت به استرالیا و کشورهای گوناگون و مطالبی در ارتباط با دکور آشپزخانه و یا منزل و حتی کابینت MDF در کنار شماست.همچنین مقالاتی در ارتباط با مراسم ازدواج,آرایشگاه عروس,آتلیه و غیره ارائه میشود.

آمار سایت

آمار مطالب
کل مطالب : 221
کل نظرات : 5
آمار کاربران
افراد آنلاین : 2
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 80
باردید دیروز : 14
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 189
بازدید ماه : 577
بازدید سال : 4,750
بازدید کلی : 30,174

اطلاعات کاربری


عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

آرشیو

خبرنامه

براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

جستجو


کدهای اختصاصی