به سایت دنیای سئو و بهینه سازیسایت با بهترین روش خوش آمدید!
ironia

تبلیغات

اینـتر وب


سفر به جزیره کیش یکی از بهترین موردها برای مسافرت می باشدو می تواند خاطره های ماندگاری را برای شما به همراه داشته باشد. تورهای کیش به معنای کامل تور نیستند و فقط رزرو بلیط هواپیما و هتل را برای شما انجام می دهند.

تور کیش:

تور مسافرتی کیش یکی از بهترین انتخاب ها برای مسافرت بوده و می تواند خاطره های ماندگاری را برای شما به همراه داشته باشد.

 کیش، جزیره زیبای استان هرمزگان و نگین خلیج فارس با جاذبه های متنوع تفریحی و گردشگری خود، گردشگران داخلی و خارجی بسیاری را به سمت خود می کشاند و بهترین گزینه برای یک سفر کوتاه مدت، اما هیجان انگیز می باشد.

 اگر برای تفریح، خرید و بازدید از جاذبه های طبیعی قصد سفر دارید، تور کیش گزینه مناسبی برای شما خواهد بود و بهترین زمان مناسب برای سفر به کیش اواخر دی ماه تا فرودین و اردیبهشت است چرا که هوای بسیار مطبوع و ملایمی دارد.

 سفر به کیش با تورهای مسافرتی:

تورهای کیش به معنای کامل تور نیستند و فقط رزرو بلیط هواپیما و هتل را برای شما انجام می دهند. البته ممکن است بسته به هتل تان خدماتی مثل ترانسفر از فرودگاه-تخفیف برخی مراکز توریستی و غیره هم به این لیست اضافه شود.

 با این وجود معمولا تور می صرفد، چون اگر بخواهید همان هتل ها را خودتان رزرو کنید، با هزینه بلیط هواپیما برایتان گرانتر در می آید.

البته در صورتیکه دوست داشته باشید، میتوانید خودتان با هواپیما یا با خودروی شخصی (با کشتی از طریق بندر لنگه ) به جزیره بروید و بعد در آنجا از یکی از بومیها (در منطقه مسکونی کیش موسوم به محله عربها) خانه کرایه کنید.

 این روش ممکن است ارزانتر از سفر با تور تمام شود، مخصوصا اگر بخواهید بیش از سه شب اقامت کنید (تور کیش معمولا دو شبه و سه شبه هستند)

اما برای کیش اولی ها! توصیه میکنیم که با تور به کیش سفر کنند.

 

در مورد انتخاب تور کیش به این نکات توجه کنید:
-فقط مواردی که در قرار داد نوشته می شود در تعهد تور است، قول شفاهی هیچ ارزشی ندارد.

-قبل از اینکه سریع قرارداد را ببندید، در مورد هتلتان اطلاعاتی داشته باشید، اینکه هتلتان کجاست (بهتر است نزدیک به مراکز توریستی باشد) کیفیت غذایش چطور است؟ خدمات جانبی و هزینه این خدمات را هم بدانید.

-به ساعت پرواز از کیش و هماهنگی آن با ساعت تحویل اتاق هتلتان توجه کنید، ممکن است پرواز شما عصر یا شب باشد،

 در این حالت اکثر هتل ها هزینه اقامت مازاد ( بعد از ساعت دو بعد از ظهر) را از شما دریافت خواهند کرد، پس بهتر است ساعت پروازتان با ساعت تحویل اتاق هماهنگ باشد یا خود را برای پرداخت هزینه شارژ اضافی آماده کنید.

– هزینه تور کیش بر اساس هتلی که انتخاب کرده اید تغییر خواهد کرد، برای هتلی پول بیشتر بپردازید که ارزشش را داشته باشد.

– هزینه تور کیش در ایام مختلف سال تغییر می کند، مثلا در ایام نوروز چنان گران میشود که بهتر است به یک سفر خارجی بروید، در ماههای اردیبهشت تا اواخر تابستان معمولا هزینه ها ارزانتر هستند.

انتخاب ماههای تابستان برای سفر این مزیت را هم دارد که ایام جشنواره است و قیمت بیشتر خدمات و اجناس کمتر از بقیه زمانهای سال است.

 

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
بازدید : 42
تاریخ : چهارشنبه 14 مهر 1395 زمان : 15:20 | نویسنده : ایفانت | نظرات (0)

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش


درباره سایت

فعالیت این وبلاگ در زمینه های مهاجرت,دکوراسیون,عروس می باشد.این وبلاگ با انتشار مقالاتی در زمینه مهاجرت به استرالیا و کشورهای گوناگون و مطالبی در ارتباط با دکور آشپزخانه و یا منزل و حتی کابینت MDF در کنار شماست.همچنین مقالاتی در ارتباط با مراسم ازدواج,آرایشگاه عروس,آتلیه و غیره ارائه میشود.

آمار سایت

آمار مطالب
کل مطالب : 221
کل نظرات : 5
آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 46
باردید دیروز : 14
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 155
بازدید ماه : 543
بازدید سال : 4,716
بازدید کلی : 30,140

اطلاعات کاربری


عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

آرشیو

خبرنامه

براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

جستجو


کدهای اختصاصی