به سایت دنیای سئو و بهینه سازیسایت با بهترین روش خوش آمدید!
ironia

تبلیغات

اینـتر وب

لباس عروس، لباسی بی نظیر و خاص است. در کنار زادروز و مراسم تدفین، ازدواج یکی از سه موقعیت مهم و عظیم در زندگی هر شخص است و تنها موردی است که شخص در نحوه چگونگی آن و عظمت و جلوه برگزاری مراسم عروسی، نقش اصلی را برعهده دارد.

روز عروسی برای عروس، بیشتر از چیزی که برای داماد ارزشمند است، دارای اهمیت می باشد و روز بزرگ زندگی او نامیده می شود. در کل تاریخ، بانوان همواره سعی می کردند تا لباس عروس تکی داشته باشند که با موقعیت و عرصه جشن و سرور مناسب باشد و باعث بشود تا عروس زیبا را زیباتر از آنچه هست، نشان بدهد و مجلس عروسی که چندان زیبا نیست، با انتخاب یک آرایشگاه عروس و لباس عروس زیبا حداقل عالی و با جلال به نظر برسد.
در دوران کهن عروس ها برای نشان دادن خوشحالی خود، از رنگ های شاد و روشن برای لباس عروس استفاده می کردند. رنگ سفید مدتی زیادی است که به عنوان رنگی سنتی و رایجش برای لباس عروس پذیرفته شده است، اما لباس عروس همیشه به رنگ سفید نبوده است.
پیش از آن دخترها، بسته به موقعیت اجتماعی خود، مدلهای متنوعی از رنگ ها و مواد را برای لباس عروس انتخاب می کردند.

 در آن روزگار رنگ سفید نشانه پاکی و عفاف نبود، بلکه رنگ آبی دارای این معنا بود.در حقیقت بسیاری از زنان به همین دلیل رنگ آبی را برای لباس عروس خود انتخاب می کردند.

و رنگ سفید نشانه ثروت و قدرتمندی بود.محور توجه لباس عروس از سال ۱۹۵۰ تغییر شد. امروزه بیشتر ازهمه، اصرار بر روی منش خود عروس است.در حال حاضر عروس ها می توانند تقریبا ازهر مدل و مدل لباسی برای آیین عروسی خود استفاده کنند، یک لباس طراحی شده بسیار تزئین شده و با شکوه یا حتی یک لباس ساده غیر رسمی. هر سبکی که عروس انتخاب کند تا زیباتر به نظر برسد، قابل قبول است.بنابراین شما می توانید هر رنگی را برای لباس عروس خود انتخاب کنید،

منبع: مطالبی در ارتباط با انواع مدل لباس عروس و رنگ آن و نگاهی به تارخچه لباس عروس

 

 

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
برچسب ها : برگزاری مراسم عروسی , آرایشگاه عروس ,
بازدید : 52
تاریخ : دوشنبه 05 مرداد 1394 زمان : 23:08 | نویسنده : ایفانت | نظرات (0)

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش


درباره سایت

فعالیت این وبلاگ در زمینه های مهاجرت,دکوراسیون,عروس می باشد.این وبلاگ با انتشار مقالاتی در زمینه مهاجرت به استرالیا و کشورهای گوناگون و مطالبی در ارتباط با دکور آشپزخانه و یا منزل و حتی کابینت MDF در کنار شماست.همچنین مقالاتی در ارتباط با مراسم ازدواج,آرایشگاه عروس,آتلیه و غیره ارائه میشود.

آمار سایت

آمار مطالب
کل مطالب : 221
کل نظرات : 5
آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 26
باردید دیروز : 14
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 135
بازدید ماه : 523
بازدید سال : 4,696
بازدید کلی : 30,120

اطلاعات کاربری


عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

آرشیو

خبرنامه

براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

جستجو


کدهای اختصاصی